Y.O. Grafiskās identitātes izstrāde

Jūsu ideju zelta graudus rūpīgi lolosim, ar īpašu vērību no tiem diedzēsim iesalu. Pilnbriedā fiksēsim, žāvēsim Highlands kūdras dūmos. Tad malsim un maisīsim ūdenī, kā arī vēl raudzēsim, lai trīs reizes, dedzinot, iegūtu Jūsu vīzijas Y.O. skotu viskiju. Stikla pudelē neliesim, tas jau nav šņabis, ko triept. Pildīsim ozolkoka mucā, lai iegūtu krāsu un izceltu tās īpašo raksturu. Tā lai arī pēc gadiem divi un desmit, pasniedzot publikai neatdzesētu, raisītu saucienus Y.O.w! Tas tik ir stils!

Aftersow Small
2020 Toolbox Small
Falconwing Paddles Small
Apostle Guitars Small
Code Zero Small
Devarity Small
Dash Ninja Small
Eclectus Small
Film House Initiative Small

Logo jeb logotips (no grieķu: λόγος — 'vārds' un τύπος — 'nospiedums'), arī firmas zīme,[1] ir grafisks attēlojums, zīme vai simbols, kas ļauj atšķirt viena uzņēmuma ražoto vai piedāvātos pakalpojumus no citiem konkurentiem. Tas ir uzņēmuma stila svarīgākais elements, kuram ir vislielākā nozīme uzņēmuma produkcijas vai pakalpojumu atpazīšanā. Reklāmas efektivitāti lielā mērā var palielināt, ja firmas logo būs atpazīstamāks, jo vairāk cilvēki pamanīs reklāmu tikai atpazīstamā logotipa dēļ. Logotips uzskatāms par uzņēmuma "seju". Arī vizītkarti var uzskatīt par logotipa veidu. Viena no pirmajām lietām kompānijas tēla izveidošanā ir uzņēmuma logo izstrāde, kas ir viens no uzņēmuma, tirdzniecības zīmes vai produktu panākumu pamatfaktoriem.